Wednesday, February 2, 2011

Setelah lama menghilang...

                                   
                            Dh lama aku tak update blog aku nie...mcm2 benda n masalah datang silih berganti...tp itu sume dugaan untuk mematangkan kita semua..(matang ke aku nie?huhuhu....) Ape ea yg terbaru jadik kt aku?emmmmmmmm.... haaa!!! spek aku patah...=(( xsuka giler2...dahla power agak kuat. Susah bila org ade 4 mata ilang 2 matanya...=(( 

                             Kepada sesape yg blom lg rabun 2 sila la jaga mata anda sebaik mungkin... Org rabun nie umpama stngah nikmat matanye ditarik...=( Apapun syukurilah kerana Allah tidak tarik terus nikmat mata tu.huhuhu...


                            Nie gambar arwah spek aku...arwah bnyak berjasa pada aku.huhuhu...







   * skrg nie pakai contact lens dl. xde fulus nk wat spek baru.huhuhu... dh lama giler xpkai cntct lens...

2 comments: